Klantenservice en informatie
Heb je een vraag over een product of een algemene vraag? Wij zijn telefonisch bereikbaar onder openingstijden op het nummer 0183-441994. Of door ons contact formulier in te vullen op onze contactpagina.
In ons tuincentrum vind je in de entree onze infobalie. Je kunt daar altijd gelijk vragen of we hebben wat je zoekt, en heb je weinig tijd dan leggen we meteen uit waar je het kunt vinden. Onze enthousiaste medewerkers staan voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Ook kun je bij de infobalie terecht voor het ruilen van artikelen.
Ruilen en retour
Je kunt aangekochte artikelen binnen 14 dagen retour brengen of ruilen voor een ander product met een kassabon. Wanneer je een product binnen 8 dagen na aankoopdatum retour brengt dan krijg je jouw geld terug. En na 8 dagen en binnen de 14 dagen krijg je een tegoedbon. De tegoedbon is geldig tot 1 jaar na uitgifte. De artikelen dienen wel in de orginele staat te zijn, niet gebruikt en in de oorspronkelijk verpakking. Heb je geen kassabon meer? Maar wel een klantenkaart, dan kunnen wij de kassabon voor je opzoeken in ons systeem. Voor ruilen en retour kan je je melden aan de infobalie in de entree van ons tuincentrum.
Voor planten en levende materialen geldt een retour termijn van 48 uur na aankoop.
Artikelen aangekocht in de uitverkoop periodes of gekocht in onze outlet kunnen helaas niet retour gebracht worden.
Voor de webshop geldt een zichttermijn van 14 dagen. Voor de voorwaarden van de verzend en retour regeling verwijzen wij je naar dit document.
Betaalmethoden en Cadeaubonnen
Je kunt in ons tuincentrum met de volgende betaalmiddelen afrekenen: Contant - Pin - Creditkaart (Mastercard en Visa) en Cadeaubonnen.
De cadeaubonnen die wij aannemen zijn: De Kolbach Cadeaukaart - Nationale Tuinbon - Fleurop Bloemenbon - VVV Bonnen/ Irisbonnen
Wij verkopen de volgende cadeaubonnen: De Kolbach Cadeaukaart - Nationale Tuinbon.
De Kolbach Cadeaukaart kun je ook bestellen in onze webshop . Op werkdagen voor 14.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.
Klantenkaart
In ons Tuincentrum is de mogelijkheid om aan ons klantenkaart programma mee te doen. Met de klantenkaart spaar je voor kortingen op volgende aankopen. De klantenkaart is gratis en kan je aanvragen via onze website.
Zie voor meer informatie over de klantenkaart onze speciale klantenkaart pagina. Op deze pagina is het mogelijk om direct een klantenkaart aan te vragen. Deze ligt dan bij jouw volgende bezoek voor je klaar.
Bezorgen van jouw aankopen
Wij beschikken over een modern wagenpark om jouw aankopen die je zelf niet kan vervoeren, tegen geringe kosten bij jou thuis voor de deur af te leveren. Er is ook de mogelijk om af te rekenen bij onze chauffeur. Vraag in de winkel naar de voorwaarden voor het bezorgen van artikelen.
Voor bezorging van bestellingen uit onze webshop maken wij gebruik van een pakketdienst, pallet transporteur en koerier. Voor pallet transport word je gebeld of gemaild voor een afspraak. Pakket verzendingen worden zo mogelijk binnen 48 uur aangeboden aan de desbetrefende pakketdienst.
Helaas is het niet mogelijk om bestellingen uit de webshop te betalen bij aflevering.
Veel gestelde vragen
Zijn jullie op zondag geopend?
Helaas, wij zijn niet op zondag geopend.
Wat zijn de openingstijden tijdens de feestdagen.
Tijdens de feestdagen hebben wij aangepaste openingstijden. De actuele openingstijden rondom de feestdagen vind je hier.
Zijn er rolstoelen aanwezig in het tuincentrum?
Ja, er zijn rolstoelen aanwezig bij Tuincentrum Kolbach. Wij adviseren je om van tevoren een rolstoel telefonsich te reserveren.
Mag ik mijn eigen potten/vazen meenemen om op te vullen of op te maken?
Ja dat mag, Wij vragen je wel deze aan te melden aan onze infobalie.
Mag ik mijn hond meenemen in het Tuincentrum?
Ja, je mag jouw hond meenemen. Je dient de hond wel aangelijnd te hebben of in een kar/wagen te zetten.
Hoe lang is een Kolbach Cadeaukaart geldig?
Het saldo dat is geactiveerd op de kaart, is onbeperkt geldig.
Ik ben mijn Kolbach Cadeaukaart verloren. Ben ik nu mijn geld kwijt?
Helaas is ook het geld kwijt na verlies van een cadeaukaart, net als bij contant geld.
Waar kan ik mijn saldo opvragen van de Kolbach Cadeaukaart?
Het saldo van de Kolbach Cadeaukaart kan je opvragen aan onze infobalie en kassa. Je kunt ook gebruik maken van de Saldochecker op de homepage van onze website.
Ik ben mijn klantenkaart verloren. Wat nu?
Stuur een mail met jouw adres gegevens en wij blokkeren direct jouw verloren klantenkaart. Tevens maken we direct een nieuwe kaart aan en zetten het saldo van de oude kaart over op de nieuwe kaart.
Heeft jullie tuincentrum een Restaurant?
Ons tuincentrum beschikt over een restaurant. Hier kun je even uitrusten tijdens het winkelen!
Ontvangen jullie ook groepen in het restaurant?
Met de regelmaat ontvangen wij ook grotere groepen in ons restaurant. Wij vragen je vooraf contact op te nemen met ons voor de beschikbaarheid en mogelijkheden in ons restaurant.